قوانین عمومی آیفیکس
کلیه اصول و رویههای آیفیکس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج ، رویهها و سرویسهای آیفیکس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
قوانین و مقررات مربوط به حریم شخصی
آیفیکس با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، و از آنجا که کلیه فعالیتهای آیفیکس قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت میگیرد ، یادآور میشود آدرس ایمیل و شماره تماس هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، مشخصات مورد تایید ایشان است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد. آیفیکس برای اطلاعرسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویسهای ویژه یا جشنوارهها، برای اعضای وبسایت ایمیل یا پیامک ارسال می نماید.
توجه داشته باشید که 9999177954 شماره ای است که عدم امکان تعمیر دستگاه ویی کالا می بایست تعویض شود آیفیکس از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اساماس) ارسال میکند. همچنین این شماره، سامانه ارسال پیامک است که رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه آیفیکس را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان آیفیکس با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام آیفیکس است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@i-fix.ir اطلاع دهید.
باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.
مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوقالذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه آیفیکس را از خود سلب میکند. آیفیکس هویت شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیکند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای آیفیکس وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.
وب سایت آیفیکس هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.i-fix.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و حساب ایتا ، بله و غیره …ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش تماس با ما استفاده کنند.
نحوه ارسال کالا توسط مشتری
-
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن مناسب خود به خوبی بستهبندی شود وکارت گارانتی و متعلقات دستگاه ، به همراه کالای اصلی ارسال شود.
-
از برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس و مشخصات بر روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، خوداری نمایید. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا یک قطعه کاغذ جداگانهای یادداشت فرمایید.)
- درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@i-fix.ir ایمیل کنید.
از زمان پذیرش کالا در واحد خدمات فنی آیفیکس بسته به ایراد دستگاه و نوع سرویس تا ترخیض آن 5 روز کاری می باشد .
شرایط گارانتی پس از تعمیر آیفیکس
امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد. در همین راستا آیفیکس مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.
تعهدات شرکت
-
1. آیفیکس موظف به عودت مبلغ مشتری در صورت بروز ایرادات ذاتی ( ایراد سخت افزاری که کاربر در ایجاد آن نقشی نداشته باشد ) در 24 ساعت اول است.
-
2. زمان شروع گارانتی پس از تعمیر دستگاه پزشکی می باشد .
-
3. آیفیکس خود را موظف به ارائه فاکتور مکتوب رسمی با ذکر جزئیات بابت هر سرویس می داند.
-
4. در مدت گارانتی تعمیرات در صورتی که دستگاه بعد از تعمیر ، مجدد همان ایراد بوجود آید ، دستگاه بصورت رایگان تعمیر می شود و یا وجه دریافتی بابت تعمیر دستگاه پزشکی به مشتری عودت داده خواهد شد .
-
5. آیفیکس موظف است حداکثر دو هفته از زمان پذیرش دستگاه پزشکی به مشتری سرویس تعمیر بدهد و به ازای هر روزی که به این مدت اضافه شود، چهار روز به مدت گارانتی دستگاه افزوده می شود.
- 6. اگر حین تعمیرات به دستگاه آسیبی وارد شود، آیفیکس متعهد به جبران خسارت است، دستگاه تعویض یا به قیمت روز مرجوع وجه می شود.
- 7. تعمیرات و تعویض قطعات انجام شده کیس های خارج گارانتی توسط آیفیکس به مدت 6 ماه گارانتی می شود ( همان قطعه و همان تعمیر) و در فاکتور صادر شده نیز به اطلاع مشتری رسانده می شود.
-
8. ارسال و دریافت دستگاه جهت سرویس گارانتی رایگان است.
-
9. اعلام حدود هزینهها قبل از آغاز تعمیرات، چه در زمان گارانتی و چه خارج از آن، از شرح وظایف اصلی آیفیکس در سرتاسر کشور است.
-
10. آیفیکس موظف است شیوه نامه خدمات آیفیکس را به کلیه شعب و نمایندگی ها ابلاغ و بر اجرای آن نظارت کند.
-
11. آیفیکس خود را موظف به ارائه ضمانت قطعات مصرفی در صورتی که ایراد به وجود آمده ناشی از عیب موجود در محصول یا قطعه باشد، می داند.
-
12. در شرایط فورس ماژور و بروز شرایط قهري و وقوع رویدادهای غيرمترقبه از قبیل : جنگ (اعم از اعلام شده يا نشده)، شورش، انقلاب و اعتصابات عمومي و سراسری ، شيوع بيماريهاي مسری و واگيردار، زلزله، سيل و طغيان غيرعادي رودخانهها، خشكساليهاي بيسابقه و آتشسوزيهاي دامنهدار؛ ایفای تعهدات ذکر شده امکان پذیر نبوده و مسئولیت آیفیکس تا مرتفع شدن مانع، به حالت تعلیق درخواهد آمد. لذا عدم انجام تعهدات در مدت فورس ماژور نقض تعهد تلقی نخواهد شد ، در ازای هر روز که با دلایل فوق محصول در شرکت موجود و خدمات دریلفت نکرده است به دوره گارانتی مشتری اضافه می گردد.
-
13. آیفیکس ملزم به استفاده از یک سامانه مکانیزه جهت اعلام پایان تعمیرات به مشتری می باشد.
-
14. آیفیکس و نمایندگی های آن ملزم به ارائه خدمات به محصولات مشابه می باشد.
-
15. آیفیکس ملزم به ارائه خدمات آموزشی مرتبط با فعالیت شرکت به پرسنل دفتر مرکزی و نمایندگی ها می باشد.
-
16. آیفیکس ملزم به اطلاع رسانی به مشتریان از طرق مختلف در خصوص چگونگی ثبت شکایات می باشد و همچنین شکایات طی فرایند مشخص رسیدگی می گردد.
-
17. آیفیکس ملزم به استفاده از یک سامانه مکانیزه جهت ارتباط با مشتریان نمایندگی ها می باشد.
-
18. در مواردی که خارج گارانتی کردن دستگاه منجر به شکایت در اتحادیه ، سمت و تعزیرات حکومتی باشد و یا به دلیل جلب رضایت مشتری با تایید سرپرست فنی و مدیر خدمات امکان سرویس دهی به مشتری وجود دارد.
-
19. برای تعمیر تجهیزات پزشکی همکاران آیفیکس همه خدمات به صورت سرویس ویژه و با احتساب قیمت همکاری انجام میگیرد .
-
20. زمان تعهد گارانتی آیفیکس در خصوص نگهداری کالا تا 6 ماه می باشد در صورت عدم مراجعه مشتری، شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال تجهیزات نخواهد داشت و قبض رسید فاقد اعتبار می گردد.
موارد ابطال گارانتی آیفیکس
-
1. بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار شدید، هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه.
-
2. هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن شماره سریال (بصورت فیزیکی و یا نرم افزاری)، بطوری که مشخصات دستگاه پزشکی غیر قابل شناسایی باشد، همراه با عدم تطبیق شماره سریال دستگاه با شماره مندرج در ضمانت نامه.
-
4. هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتور ، باتری و کابل های متفرقه
-
5. تعمیرات در خارج از نمایندگی رسمی پشتیبان آیفیکس
موارد خارج از تعهدات آیفیکس
-
1. استفاده غیراصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده و دستور العملهای ذکر شده در دفترچه راهنما و مذکور در سایت آیفیکس .
-
2. ایجاد لکه های سفید، مشکی و یا روشن و خطوط افقی و یا عمودی بر روی صفحه نمایش.
-
4. کارت گارانتی بدون هولوگرام آیفیکس .
-
5. کاهش ظرفیت باتری بر اثر استهلاک طبیعی، و یا عدم رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط کارخانه سازنده به عنوان خرابی باتری تلقی نمیشود.
-
6. مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه در فرایند تعمیرات.
نمونه کارت گارانتی
نحوه رسیدگی به شکایات
-
تماس تلفنی با شماره 02191091726 واحد فنی
-
مراجعه حضوری به شعبه مرکز آیفیکس
-
درج شکایت در وب سایت از طریق آدرس https://i-fix.ir/complaints-register/
-
ایمیل Info@i-fix.ir
-
مراجعه حضوری(شفاهی/کتبی)
مراجعه به خدمات پس از فروش :در صورتیکه مشتری به منظور دریافت خدمات گارانتی به خدمات پس از فروش مراجعه کند و درخواست مشتری شرایط گارانتی را نداشته باشد، در صورتیکه مشتری، عدم پذیرش گارانتی را نپذیرد و شکایت خود را مطرح کند، شکایت مربوطه به مسئول ارتباط با مشتری ارجاع پیدا می کند و در بانک اطلاعات شکایات مشتری در نرم افزار ثبت می گردد .
نشانی دفتر مرکزی آیفیکس : اهواز ، آریاشهر نبش خیابان یکم بهداری ، طبقه همکف ، پلاک 69
( شنبه تا پنج شنبه 8 الی 17 )